Egészítse ki szolgáltatásait
A szoftvertámogatási és -karbantartási szolgáltatások
Ebben a technológiával hajtott világban egyetlen vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy lemaradjon a legújabb technológia, platform vagy eszközök használatában. A szoftvertámogatási és -karbantartási szolgáltatás az alkalmazások szoftverkibocsátásának teljesítményének és használhatóságának figyelemmel kísérésére összpontosít, hogy biztosítsa annak dinamikusságát a versenypiacon.
Szoftver karbantartás
A szoftvertámogatási és -karbantartási szolgáltatás keretében az ügyfelek különböző szintű támogatási szolgáltatásokra számíthatnak, amelyek segítséget nyújtanak a hibaelhárításban, a komplexitások kezelésében, valamint a biztonsági audit és az alkalmazások fejlesztésének hibajavításában. A rendszeradatok felügyelete, az IT infrastruktúra támogatása, a rendszerbeállítások felügyelete és az alkalmazáskód optimalizálása tartozik ehhez a karbantartási típushoz.
A helyszíni vagy távoli szoftvertámogatási szolgáltatásunk megakadályozhatják a kimaradásokat, felgyorsíthatják a problémák megoldását.
A szerverek, tárolók és hálózati eszközök IT-karbantartása, helyszínen és távoli támogatás segítségével egyaránt. A karbantartások elsődleges célja a költségek csökkentése és a teljesítmény növelése.
Az általunk fejlesztett szoftver teljes bevezetésén túl vállaljuk a szoftver követését, távoli rendszerfelügyeletet és központi ügyfélszolgálatunk az igényelt időszakokban rendelkezésre áll. Teljes mértékű támogatási szolgáltatást nyújtunk.